Dodaj do ulubionych

sobota 24.06.2017

Jesteś na:HOMEReklama

  • Idea

    Idea

    Idea Life and More

     

  • Google prawdę ci powie

    Google prawdę ci powie

    Podobno nie ma głupich pytań, jednak zdarzają się takie, których jednak głośno zadać nie wypada. Ale od czego jest Google? Cierpliwy i wszechwiedzący, jak to wyszukiwarka! Jakie pytania zadajemy, kiedy nikt nie widzi, co wstukujemy na klawiaturze? Agencja SEMTEC wybrała najdziwniejsze pytania ze słowem-kluczem „CZY” wpisywane w Google.

     

  • Znany bloger ma dość. Nie zostawił suchej nitki na branży reklamowej

    Znany bloger ma dość. Nie zostawił suchej nitki na branży reklamowej

    Przez całe lata unikałem Adblocka. Serio, nie używałem go. Pracowałem w branży reklamowej, chciałem wiedzieć co dzieje się w reklamie, dodatkowo poczuwałem się do tego, by je widzieć – napisał na Facebooku Michał Goo Górecki, by chwilę później dodać, że czara goryczy się przelała. Dalej jest już tylko lepiej. Mediom oberwało się za clickbaity i nachalne formaty reklamowe. W swojej frustracji znany bloger i zadeklarowany...

     

  • Budowa wizerunku firmy i sprzedaż produktów

    Budowa wizerunku firmy i sprzedaż produktów

    Wiele podmiotów gospodarczych sądzi, że mają bardzo dobre jakościowo produkty, w akceptowalnych cenach, jednak wciąż nie widzą oni, by przekładało się to na rosnące zyski i ogólne wyniki finansowe firmy.

     

  • Content marketing

    Content marketing

    Content marketing w portalu Life and More

     

  • Wielkości i ceny bannerów w portalu Life and More

    Wielkości i ceny bannerów w portalu Life and More

    Wielkości i ceny bannerów w portalu Life and More

     

  • Statystyki portalu Life and More

    Statystyki portalu Life and More

    Statystyki portalu Life and More

     

  • Profil czytelnika Life and More

    Profil czytelnika Life and More

    Profil czytelnika Life and More

     

  • Świat kreowany przez nowoczesny marketing

    Świat kreowany przez nowoczesny marketing

    Wszechobecna reklama jest już na tyle uciążliwa dla człowieka XXI wieku, że nie pozostaje nic innego, jak unik. Każdy możliwy fragment przestrzeni został zagospodarowany przez banery, plakaty oraz inne formy, których głównym celem jest przekaz reklamowy.

     

Dołącz do nas na facebooku

Newsletter

cookie

Serwis używa plików cookie zgodnie z warunkami polityki prywatności. Pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki.